loading...

دكوراسيون داخلي آذرخش

طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي و فروش تجهيزات جانبي

بازدید : 74
سه شنبه 16 آذر 1400 زمان : 18:20

پارتیشن های اداری یکی از بهترین راه ها برای تغییر دکوراسیون داخلی اداره ها و هم زمان مدیریت فضا هستند به گونه ای که از حد اقل مساحت بیشترین استفاده صورت گیرد و با رعایت حریم خصوصی کرکنان بازده آن ها بیشتر شود . در واقع افزایش چشم گیر بازده افراد پس از نصب پارتیشن هاست که شرکت ها را تشویق به نصب این دیواره های جدا کننده می کند. قیمت پارتیشن های اداری اما گاهی ممکن است مانع بسیاری از شرکت ها در خرید ان ها باشد اگرچه در کل قیمت آنچنان بالایی هم ندارند.

پارتیشن های آذرخش دکور

آذرهش دکور با 14 سال تجربه در حوزه اجرای انواع پارتیشن های اداری از مدل های تک و دو جداره گرفته تا شیشه ای ام دی اف و...آماده است تا خدمات خود نظیر طراحی و ساخت و نصب پارتیشن را به شما عزیزان ارائه دهد و شما می توانید با تهیه مدارک مورد نیاز به صورت قسطی اقدام به پرداخت هزینه کنید. تیم ما از باکیفیت ترین متریال ها جهت ساخت و نصب پروژه استفاده کرده و تجربه بالای نصاب های ها کیفیت کارشان را به خوبی نشان می دهد. کافیست برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا برای مشاهده نمونه های اجرا شده وارد وب سایت ما شوید.

بازدید : 51
دوشنبه 19 مهر 1400 زمان : 12:49

آذرخش دکور مجموعه ای فعال در زمینه دکوراسیون داخلی با سال ها تجربه به شما نوید این را می دهد که می توانید به راحتی و با مراجعه به وب سایت انواع کابینت های آشپزخانه ای که تا به حال توسط تیم ما با بیش از 24 سال نجربه طراحی و اجرا شده اند را مشاهده کنید. آذرخش دکور علاوه بر کابنیت در دیگر زمینه ها نظیر نصب پارتیشن های اداری کفپوش و دیوار پوش و سقف های کشسان و...نیز خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می دهد.

انواع کابنیت های آذرخش دکور

دو مدل از محبوب ترین کابینت هایی که تیم ما همواره هر روز در حال دریافت سفارشات آن هاست شامل ممیران و های گلاس است

کابینت ممبران آذرخش دکور

کابینت های ممبران یکی از محبوب ترین مدل های سبک کلاسیک هستند و با بدنه ام دی اف و روکش ممبران پی وی سی ساخته می شوند و دارای منبت کاری و کنده کاری و سر ستون و...هستند و برای آشپزخانه های بزرگ تر بهتر می باشند. قیمت کابینت ممبران را در اینجا بررسی کنید.

کابینت های هایگلاس آذرخش دکور

هایگلاس در حال حاضر پر فروش ترین سبک کابینت در کشور بوده و در سبک مدرن قرار می گیرد و به خاطر اینکه در آشپزخانه های کوچک هم می توان آن را نصب کرد انقدر محبوبیت دارد شما می توانید مدل کابینت هایگلاس را در وب سایت ما و در این لینک مشاهده کنید.

بازدید : 64
يکشنبه 14 شهريور 1400 زمان : 17:41

اگر تا به حال در مورد پارکت لمینت ها تحقیق کرده باشید و قصد نصب آن ها را داشته باشید ممکن است نام برند اسکار را شنیده باشید این برند که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند یکی از محبوب ترین شرکت های ایرانی در این حوزه بوده و هست و با توجه به اینکه برای ساخت لمینت های خود از مواد با کیفیت و جدید ترین تجهیزات بهره می برد کیفیت بالایی دارد. سطح سایش های مختلفی را می توان در کلکسیون اسکار مشاهده کرد اما عمدتا و اکثرا در کلاس ای سی 4 قرار دارند که مناسب برای اکثر مکان هاست.

نمایندگی اسکار

قیمت پارکت لمینت های اسکار را می توانید در این بخش از وب سایت آذرخش دکور مشاهده کنید. این وب سایت عاملیت رسمی فروش و پخش آنلاین محصولات این شرکت است و شما می توانید با بهترین قیمت ندل های تولید شده توسط آن را خریداری کنید. خرید هم به شکل اینترنتی و به وسیله درگاه وهم به صورت تلفنی وجود دارد و شما پس از دریافت مشاوره رایگان خرید بهتری را تجربه خواهید کرد. از سویی آذرخش دکور ارسال محصولات سفارشی را به تمام کشور به صورت رایگان انجام می دهد و نصب برای کسانی که ساکن شهر تهران هستند کاملا رایگان است.

لمینت های اسکار از تنوع رنگی و الگویی بسیار زیادی برخوردارند و می توان آن را در اداره ها خانه ها و واحد های تجاری مصب کرد. قیمت خوبی دارند و مقاومت بالایی نسبت به ضربه از خودشان بروز می دهند. یکی دیگر از مزیت هایآن ها نصب راحت و امکان تهویض تایل ساده ست. نور آفتاب نیز باعث تغییر رنگ نشده و آب روی تایل هارا خراب نمی کند.

برچسب ها اسکار , پارکت ,
بازدید : 58
سه شنبه 9 شهريور 1400 زمان : 19:50

در دهه گزشته در کشور ما نصب پارکت لمینت ها به عنوان نسل جدیدی از کفپوش ها بسیار رونق پیدا کرده است و بسیاری از مردم برای تغییر دکوراسیون خانه خود این کفپوش ها را در نظر می گیرند. بلا کلیک نیز یکی از نام های ایرانی سازنده لمینت هاست که محبوبیت زیادی را کسب کرده است و این ها همه به خاطر کیفیت بالای محصولاتی است که تولید می کند و آن ها را با قیمت مناسب عرضه می کند. شما هم اگر دنبال محصول با کیفیت هستید می توانید قیمت پارکت لمینت های بلا را بررسی کنید.

نمایندگی بلا کلیک

آذرخش دکور به عنوان عاملیت فروش پارکت های بلا تمام مدل های عرضه شده توسط شرکت را در وب سایت قرار داده و شما می توانید با بررسی مشخصاتی نظیر ویژگی های فنی رنگ و الگو کار مدلی که مناسب خانه دفتر کار و شرکت خودتان است را سفارش دهید. آذرخش دکور برای رضایت شما عزیزان تمام محصولات را با ارسال رایگان پست می کند و نصب برای مشتری هایی که ساکن شهر تهران هستند نیز به صورت کاملا رایگان خواهد بود.

بلا کلیک بیشتر مدل هایش را در کلاس ای سی چهار تولید می کند تا در حد وسط باشد و بیشتر مردم آن ها را بتوانند در پروژه های خود استفاده کنند. تایل های بلا به راحتی نصب می شوند و می توان آن ها به راحتی تعمیر کرد اگرچه کیفیت بالا تعمیر کردن را به دنبال نخواهد داشت.

بازدید : 60
يکشنبه 30 خرداد 1400 زمان : 18:23

اگر به دنبال نصب یک کفپوش مقاوم مناسب و یا قیمت مقرون به صرفه در خانه و یا اداره خود هستید و می خواهید دکوراسیون داخلی خانه خود را تغییر دهید پارت لمینت ها یکی از گزینه های مناسب و ایده ال برای شما هستند که مزیت های زیادی دارند و نسبت به پارکت های چوبی برتری دارند. یکی از برند های ایرانی که محبوبیت بسیار بالایی را بین سایرین کسب کرده است و سال هاست در حوزه تولید انواع لمینت ها فعالیت می کند ایزوفام نام دارد که در ادامه قصد داریم نگاهی به این برند و محصولات ان بیندازیم.

چرا خرید ایزوفام از آذرخش دکور ؟

بگذارید در ابتدا بگویییم که چرا با انتخاب لمینت های ایزوفام پیشمان نخواهید شد.

در صورت خرید آنلاین پارکت لمینت ایزوفام از نمایندگی رسمی آن یعنی آذرخش دکور شما خدمات نصب رایگان را در تمام مناطق تهران دریافت خواهید کرد .از سویی دیگر گارانتی منحصر به فرد 10 ساله نیز به محصولات تعلق خواهد گرفته که هزینه های شما را بسیار منطقی و بدون ریسک می کند.

آذرخش دکور با بیش از 10 سال حضور درخشان در صنعت دکوراسیون داخلی کشور توانسته است تا اعتماد شما عزیزان را به خوبی جذب کند و با عرضه جنس هایی بسیار با کیفیت و خدمات پس از فروش درجه یک نام خود را در کشور بالا ببرد.

اگر در انتخاب طرح و مدل کفپوش خود دو دل هستید تیم آذرخش در خدمت شما هستند تا به ارائه بهترین نکات مشاوره ای بر اساس سلبقه و فضای خانه شما به شما کمک کنند تا بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید. دقت کنید که بیشترین تنوع لمینت های ایزوفام در ول سایت ما یافت می شود.

ویژگی ها و مشخصات محصولات ایزوفام

در ابتدا مهم ترین خصوصیتی که یک پارکت لمینت دارد سطح سایش و یا کلاس سایش آن است و برند ایرانی ایزوفام که بیش از 40 سال است در این صنعت حضور دارد با شناخت کافی از بازار و نیاز آن ومحصولات خود را در دو کلاس AC3 و AC4 تولید می کند یعنی تیال هایی که هم برای تردد کم و تردد زیاد نصب می شوند را در مجموعه خود خواهد داشت.

از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات می توان به مقاومت بالا در برابر خط و خش و ضربه و رطوبت اشاره کرد لایه لمینتی قرار گرفته از تکنولوژی بالا ساخته و نصب شده است و همین تمیز کردن تایل ها را ساده تر می کند.

در ضمن اگر دوست دارید نور خورشید به صورت مستقیم به داخل خانه تان بیاید نگران نباشید چرا که این تایل ها در طول زمان کوچکترین تغییر رنگی در اثر نور خوردشید را نخواهند داشت و همین برتری نسبت به حتی نمونه های خارجی خواهد بود.

از دیگر مزیت هایی که با خرید از آذرخش دکور نسیب شما خواهد شد نصب فوری و حرفه ای در سراسر کشور است که هزینه آن در تهران نیز رایگان خواهد بود و در شهرستان ها نیز هزینه ای بسیار ناچیز گرفته خواهد شد تا ایاب و ذهب تیم تامین گردد.

برچسب ها پارکت , پارکت لمینت ,
بازدید : 229
11 زمان : 1399:2

خريد پاركت لمينت از هيجان انگيز ترين تصميمات هنگام تهيه تجيهزات دكوراسيون داخلي است كه نقش مهمي در زيبايي دارد. معمولا 99% پاركت لمينت هاي موجود در بازار با طرح و نقش چوب هستند و تنها رنگ آن ها تفاوت دارد و به رنگهاي قهوه اي روشن ، قهوه اي سوخته ، كرم و طوسي تقسيم مي شوند شايد تعداد انگشت شماري پاركت لمينت زرشكي يا مشكي نيز به چشمات بخورد . اما نكته مهمي كه بايد توجه داشته باشيد انتخاب برند مناسب و با كيفيت است.

پاركت لمينت هاي چيني ايراني يا ترك ؟

رايج ترين برندهاي موجود در ايران توليد اين 3 كشور هستند اگر بخواهيم به طور مختصر و خلاصه شما را راهنمايي كنيم بايد بگوييم كه در بين هر 3 اينها محصولات با كيفيت وجود دارد اما كيفيت محصولات ترك مسلما بالا بوده و پاركت لمينت چيني و ايراني نيز شامل تركيبي از پاركت هاي ارزان و ضعيف و پاركت لمينت هاي با كيفيت است. توجه داشته باشيد كه هيچ محصولي را بدون ضمانت نامه معتبر نخريد.

نصب پاركت لمينت به عهده ي فروشنده است !

اگر بسياري از موارد نصب غير اصولي و اشتباه پاركت لمينت باعث خرابي آن مي شود پس حتما نصب آن را به فروشنده بسپاريد تا در صورت بروز مشكل مسئوليت كامل به عهده ي او باشد.

بازدید : 220
11 زمان : 1399:2

كفپوش ها امروزه انواع مختلفي دارند، كفپوش هاي پاركت چوبي ، پاركت لمينت و كفپوش هاي پي وي سي از رايج ترين متريال هايي هستند كه با نقش و نگار طرح چوب عرضه مي شوند. همچنين سنگ، سراميك،موزاييك،فرش و موكت از ديگر مواردي است كه مي توان به عنوان پوشش منزل يا محيط هاي اداري و ... استفاده كرد.

مجموعه آذرخش دكور با عرضه و پخش مستقيم انواع پاركت لمينت به تمام استان ها و شهرستان ها با مجموعه اي بيش از ۴۰ برند معتبر توليد كننده كفپوش هاي لمينت اعم از پاركت هاي ايراني، آلماني و ترك مفتخر است كه در خدمت شما عزيزان باشد.

خدمات نصب و اجراي پاركت لمينت در استان تهران به صورت رايگان براي مشتريان اين مجموعه لحاظ و مي گردد.

برخي از پرفروش ترين برندهاي لمينت :

ويكتوريا

وان فلور

رويال فلور

آرتا

ايشيك

فورد

انزو

داچ فلور

دكو

كلاسن

فرست وود

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 609
  • بازدید کلی : 3190
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی